Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Novinari u civilu"

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 04 februar 2013 03:00
Goran Jevtović
Gospodine Diniću, nije bio problem "raditi" za DB i vojnu bezbednost (sve je bilo regulisano zakonom i pravilima!), problem je ko ih je vodio i ko ih sada vodi, s obzirom da je reč o klasičnim ispostavama zapadnih službi.

Ono što malo ko zna, čitav problem sa službama je kulminirao sa Jovicom Stanišićem početkom 90-tih kada se imenovani značajnije "zbližio" sa jednom zapadnom službom. Čovek koji je iz senke krojio politiku i u odlučujućoj meri uticao da Slobodan Milošević povuče neke od onih pogrešnih poteza!
Ta priča je u leto 98' otkrivena i usledila je smena. Naravno, kasno. Jednostavno je, koristići moć funkcije, zavlačio Miloševića skoro deset godina!
Sve dalje nebi bilo fer, ipak, nastradao je u Hagu.

Baš kao i u slučaju Aleksandra Dimitrijevića, načelnika Uprave bezbednosti GŠ VJ (92-99) i Momčila Perišića, načelnika Genralštaba, kod kojih su se, prema gornjem "receptu", shvatanja i delovanje promenili negde 96'.

Dakle, problem je malo ozbiljniji, na žalost nas Srba.
Preporuke:
76
13
2 ponedeljak, 04 februar 2013 03:13
tuga
Dobar pregled i podsećanje na "lik i (ne)delo" srpske medijske "elite". Zato nam i ide tako kako ide. A posle kažu, "narod ne valja".
Preporuke:
39
26
3 ponedeljak, 04 februar 2013 03:13
tuga
Dobar pregled i podsećanje na "lik i (ne)delo" srpske medijske "elite". Zato nam i ide tako kako ide. A posle kažu, "narod ne valja".
Preporuke:
23
18
4 ponedeljak, 04 februar 2013 03:42
Kurir, Balkan, Centar, Sutra, Standard, Evropa...
Bože, kakvo groblje medijskog (latiničnog) smeća i izdaje!
Preporuke:
50
20
5 ponedeljak, 04 februar 2013 08:42
F-16
Mnogo je interesantno da se svi antisrpski mediji, NVO i stranke služe isključivo hrvatskim pismom.
Preporuke:
54
16
6 ponedeljak, 04 februar 2013 08:51
Miloš Kikić
Kada su književnici i fariseji doveli pred Isusa ženu uhvaćenu u preljubi, koju je trebalo po Mojsijevom zakonu zbog toga da kamenuju, na njihovo pitanje šta on veli Isus im je odgovorio:
"Koji je među vama bez grijeha neka najprije baci kamen na nju.",
a oni "pokarani budući od svoje savjesti izlažahu jedan za drugijem počevši od starešina do pošljednjijeh; i osta Isus sam i žena stojeći po srijedi."
Ali to se dešavalo pre više od dve hiljade godina. Danas "pokaranih od svoje savjesti" skoro da više nema nigde.
Preporuke:
50
2
7 ponedeljak, 04 februar 2013 11:40
gavrilo chetnikovic
problem je ko ih je vodio i ko ih sada vodi, s obzirom da je reč o klasičnim ispostavama zapadnih službi.

To je chinjenichno stanje od dana kada je "ujedinitilj" upakovo Srbstvo u jednu "drzhavu" sa bratiYom "slovenskom".
I ostace tako do OSLOBODJENJA.
Preporuke:
19
5
8 ponedeljak, 04 februar 2013 11:56
Pantelija
Naša je velika sreća što je gospodin Dinić nezavisni novinar te preko svojih prijatelja iѕ LDPa kao i Bebe Popovića uspeva da nam predoči ovako interesantne detalje.
Preporuke:
77
34
9 ponedeljak, 04 februar 2013 12:08
kratko pamćenje
Dobro ih je Dinja naslikao, odnosno podsetio na njihove likove i dela. Ovde ljudi inače imaju kratko pamćenje, a spinovani mediji tu amneziju još dodatno podstiču.
Preporuke:
32
30
10 ponedeljak, 04 februar 2013 12:39
seljak bezemljaš O BLATU ALI KAKO SE IŠČUPATI DRUGI PUTA.
Gospodine Diniću,ako sam vas dobro razumeo vi rekoste da živimo u blatu.Slažem se,ali to nije od juče.
Ne sećam se,a mlad nisam,da su novine i novinari,bili drugačiji.
Lagalo se i varalo,više ali veštije.
Gazda je bio jedan,pravac jasan.
Svremena na vreme,po neki novinar bi ostajao bez "hleba".
Ne zbog krivice,već da se drugi disciplinuju i pišu lagarije sa više uverljivosti i zanosa.
Strah,to se zna, odanosti daje čvrstinu.
A najveći strah je od gubljenja privilegija.

Jedno misliti,drugo raditi,a treće pisati,bio je uslov za lagodan život.

Pogodba je važila za sve.Ne samo za novinare.
Najveštije u ulagivanju lagariji,nismo gledali kao vešte ulizice,već kao uspešne i dostojanstvene ljude.
Sada se samo sve ogolilo.
Mi vidimo bolje.
Preporuke:
32
7
11 ponedeljak, 04 februar 2013 13:03
Sado Marksista
Bravo Diniću,posebno mi je drago što si onog kvazi patriotu Cvijanovića podkačio,taj je više partijskih knjižica imao nego autobuskih karata.Vreme je da se jednom odvoji žito od kukolja i slažem se nije problem u internetu,uvek sam spreman da dam pare za kvalitetno štivi,nebitno da li je novina ili knjiga,ali ovo što danas radi Kurir i još neki će uništiti Srpsko novinarstvo.
Preporuke:
35
52
12 ponedeljak, 04 februar 2013 13:26
brm
"Čovek koji je iz senke krojio politiku i u odlučujućoj meri uticao da Slobodan Milošević povuče neke od onih pogrešnih poteza!
Ta priča je u leto 98' otkrivena i usledila je smena. Naravno, kasno. Jednostavno je, koristići moć funkcije, zavlačio Miloševića skoro deset godina!"
sposoban vladar taj tvoj idol
Preporuke:
19
15
13 ponedeljak, 04 februar 2013 14:14
Pantelija
Jako interesantan tekst sa namerama i tajmingom koji su jasni samo valjda autoru.Na jednom od prozvanih portala tekst je odmah i objavljen,a nedugo posle i odgovor,tako da bi bilo pošteno da se taj odgovor objavi i ovde.
Preporuke:
56
25
14 ponedeljak, 04 februar 2013 14:48
Cvijanović - ne hvala!
Vidim da je drug Željko poslednjih nedelja opet na nekom novom "patriotskom zadatku", što svakom normalnom odmah stavlja do znanja čiji su tu sve upleteni prsti. Aleku treba neko da glumi radikalnu i borbenu opoziciju.
Preporuke:
32
47
15 ponedeljak, 04 februar 2013 14:58
Goran Jevtović
brm

Pozdrav brate brm!
Taj "idol" bio je poslednje što je vredelo u Srbiji. Usput, ubili su ga dušmani nakon dugogodišnjeg mučenja i iživljavanja. Nebi bilo naodmet malo poštovanja.
Živ ti meni bio.
Preporuke:
33
13
16 ponedeljak, 04 februar 2013 19:27
dejan ar.
Sloika i prilika naših medija. Kakvi političari takvi i novinari.
Preporuke:
23
1
17 ponedeljak, 04 februar 2013 19:51
Dr
Cijanović, jel to onaj što 3 godine spinuje za naprednjake među patriotskim glasačim, pa je sada od jednom naprasno postao "razočaran" izdajničkom politikom istih.
Preporuke:
19
22
18 ponedeljak, 04 februar 2013 20:08
Igor
Zanimljivo je da ti diletanti sa Novog Stadarda i dalje za sebe veruju da imaju oreol nekih "ljutih patriota" iako su kao poslednji magarci drečali dok su ih Cvijanović i ekipa ložili kako je SNS jedina patriotska alternativa "žutima", i kako se to malo pretvaraju u opoziciji, ali kad dođu na vlast ima da zauzmu čvrst nacionalan stav. Sada, kada ti isti naprednjaci prave granicu sa Kosovom, šalju ambasadore u Prištinu i pričaju o stolici u UN, ti diletanti i dalje sa podjednakim žarom i poverenjem reaguju na nova spinovanja novinara u civilu Cvijanovića.
Preporuke:
19
32
19 ponedeljak, 04 februar 2013 21:17
Srbin crnac. ateista
Već neko vreme smo mogli primetiti i razumno zaključiti kako su dobar deo tj velika većina patriotski orijentisanih sajtova debeovski sajtovi s ciljanom grupom ljudi koji zbog nedostatka patriotskih glasila u štampanim medijima utehu nalaze u ubrizgavanju patriotske injekcije na internetu, poput davljenikove slamke. Kada kažem debeovski, ne mislim na neku mitsku zaverološku kategoriju već upliv stranih interesa u domaće obaveštajne krugove koji se mogao desiti zbog javašluka i gluposti Miloševića i poklopljenih interesa post-petooktobarske elite. Više je nego jasno da skaradizovani mediji-tabloidi vrše ulogu pretvaranja ljudi u ovce/poslušnu stoku, a javno mnenje u kafanu i arenu za prizemno prepričavanje bapskih priča. Ako domaće službe budu i dalje samo poligon stranaca i mizerne političke elite mediji će i dalje vršiti idiotizaciju naroda, a dekafanizacija i dešešeljizacija medija i politike će biti onoliko potrebna koliko i voda u Sahari.
Preporuke:
13
7
20 ponedeljak, 04 februar 2013 21:32
el ninjo
i onda se čudimo što nam je ovako.
Preporuke:
6
4
21 ponedeljak, 04 februar 2013 21:40
Jasna*
A kad ce neko objaviti za koga je radio Beba Popovic?
Preporuke:
33
4
22 ponedeljak, 04 februar 2013 21:54
Bojan @Goran Jevtović
Gorane, može li malo više detalja o tome ko je za koga radio, za koju državu, koji su ključni momenti koji su obilježili takvo poslušništvo? Šta su dotične persone dobile za uzvrat?
Preporuke:
8
1
23 ponedeljak, 04 februar 2013 21:54
Goran Stanković
Ono što je meni smetalo na sajtu Cvijanovića, to je " poigravanje " sa komentarima čitalaca, u stilu premeštanja redosleda - najčitanije i sl. . Znači, pošaljem komentar, malo posle, ne mogu se pronaći i videti reakcije ( ni lako ni brzo ). Šta hoću reći : poštovanje urednicima NSPM. Komentatori su ravnopravni, pa ko pre devojci... .
Preporuke:
13
20
24 ponedeljak, 04 februar 2013 22:16
Goran Jevtović
Bojanmože li malo više detalja o tome ko je za koga radio, za koju državu, koji su ključni momenti koji su obilježili takvo poslušništvo? Reč je o Francuskoj i američkoj službi, formalno, ali je sve bilo u interesu Imperije koja inače vlada najačim službama.Ključni momenti - devetomartovske demonstracije 91' koje su mogle biti sprečene, događaji u RS Krajini svo vreme rata a pogotovu na kraju, pred njen pad, događaji u R Srpskoj a pogotovu odnos Karadžić-Mladić, posebno protesti opozicije 96/97, bezbednosne procene stanja na KiM 97' i 98' i "predlozi" rešenja, "procena" u vezi agresije i kapitualantski predlozi koji su došli do izražaja u vreme Rambujea... Šta su dotične persone dobile za uzvrat?Puno toga naravno, ali u odnosu na stanje posle petog oktobra zaista je zanemarljivo.Tim pre što nijedan od njih nisu prošli sjajno do kraja. Ako su pitanja bila iskrena, pozdrav.
Preporuke:
16
5
25 ponedeljak, 04 februar 2013 22:27
Rajko
Apsolutno ste u pravu za laznog patriotu Zeljka Cvijanovica !!!
Tri godine je lozio narod je je SNS cool,sada lozi patriotsko glasacko telo da su dobre Dveri i DSS,a u stvari sve je to laz i samo pravi pometnju na desnici!!!
Raskrinkajte Cvijanovica,to je opasan huskac !!!
Preporuke:
11
32
26 ponedeljak, 04 februar 2013 23:36
cv
Razni Cvijani i Cvijanovici ce nam doci glave

Ovo sto ovde pise o Cvijanovicu nije ni deo sta moze da se nadje o njemu na netu. Recimo u Tabloidu kazu da je bio na zadatku da odradi Biljanu Plavsic koju je i odradio za sluzbu. Pa se ona pod uticajem svojih savetnika preokrenula i postala americki igrac. Tako se decko na zadatku koji je imao pocetak u sarajevu na onoj naci zurki Isidore Bjelice s kraja osamdesetih gde su svi sa zurke imali problem osim Cvije koji je ocigledno imao protekciju kod Organa.
Preporuke:
15
18
27 ponedeljak, 04 februar 2013 23:41
A.P.
Ne znam sto je ovde predmet napada Cvijanovic koji jeste podrzavao SNS pred izbore ali se posle opametio i sada je u Nikad granica jedan od glavnih motora ove patriotske alijanse koja jedina kritikuje vlast i pokrece akcije. Za razliku od NSPM koji to radi sa strane akademski ne prljajuci ruke elegentno i bez rizika.

NSPM jeste institucija ali je Cvijanovic sada veliki patriota koji jeste nekada bio za Djindjica i Tadica ali je presao na pravu stranu, na stranu naroda.
Preporuke:
24
11
28 ponedeljak, 04 februar 2013 23:59
Milko
Srbija je prepustila svoj medijski prostor udbaškim protuvama koje su prešle da rade za strance, kako to reče jedan od komentatora.

Jedan od takvih lažnopatriotskih sajtova je i Cvijanovićev Standard gde on piše svoja pisma nekada Tadiću i sada Vučiću. Cvijanović je kompromitovan u ovom gradu ali su i to drugi predstavnici Nikad granica koji su skoro odreda saradnici službi i to pre svega stranih i zapadnih. Oni su sada kontrolisana opozicija režimu i protiv njih nema Vučić ništa jer su oni pod kontrolom i jalovi. Cvijanović je pacifikovao taj protest i to mu se verovatno isplatilo. Ostali su tu dobili mrve sa stola ili su im pričali priče o srpskoj borbi za Kosovo. Eto to je nama naša borba dala da imamo Cviju za urednika. On je čak viđen kao kandidat za SNS direktora RTS. Ako odradi kao što treba za svoje gazde možda mu i daju neko uredničko mesto na RTS ili negde drugde.
Preporuke:
14
18
29 utorak, 05 februar 2013 05:49
Veliki vezir Isnogood
Pratim sve nase medijie , pratim i ove na zapadu.
Mozda su nasi malo "prosjackiji" , pogotovo u odnosu na ove u srednjoj Americi , ali verujte ovde su mediji pod gorom kontrolom nego kod nas ( gde imam utisak da kontrole i nema).Ovde je takvo pranje mozgova pa to je strasno.
Dotle se doslo da "Russia today" postaje glavni izvor informaciji u Americi.
Preporuke:
12
0
30 utorak, 05 februar 2013 10:11
Bojan @Goran Jevtović
Da, jesu bila iskrena.
Moje pitanje je bilo više formulisano u cilju dobijanja referenci.
I meni je jasno da sve ove nabrojane veze mogu da postoje, i da je vrlo vjerovatno da su ti ljudi i službe imali veoma značajan uticaj na vođenje politike (a time i davanje pogrešnih informacija). Volio bih međutim da se taj lanac malo bolje predstavi i da tu dobijemo više informacija i veza koje idu dalje od navoda.
Ako imaš više informacija stoga ne bi bilo loše da napišeš neki članak na NSPM.
Preporuke:
5
1
31 utorak, 05 februar 2013 12:33
Goran Jevtović
Bojan

Hvala Bojane.
Naravno da je priča veoma duga i sa brojnim detaljima koji su u pojedinim trenucima odredili sudbinu jednog dela naroda.
Možda je najbolji primer onaj iz RS Krajine gde je gospodin Stanišić povlačio neke bitne poteze "na svoju ruku" i to vrlo vešto pravdao, a ti potezi su doneli, kao što smo videli, ogromnu štetu.

Nisam razmišljao o pisanju o tako osteljivim događajima, a lično mislim da je još uvek rano, jer proces razbijanja Srpstva u celini koji započet krajem 80-tih i gde su zapadne službe odigrale vodeću ulogu, još uvek traje, kao i suđenja u Hagu.

Da bi se napisao kvalitetan rad o svemu tome potrebno je i raspolagati određenim arhivskim dokumentima, a to je za sada nemoguće.

Srdačan pozdrav.
Preporuke:
7
2
32 utorak, 05 februar 2013 16:50
Prijatelj
Dinja, lepo si sve napisao. Ali, izvini, sta i tebi to vredi kada si ti medijski blokiran... Svaka tebi cast sto si samostalan (a u medijima si, koliko znam, zaista - jedini), ali kako i dokle kada ne daju ni da se cuje za tebe.
Preporuke:
7
2
33 utorak, 05 februar 2013 18:48
da kažem...
onedeljak, 04 februar 2013 02:00
Goran Jevtović

Čovek koji je iz senke krojio politiku i u odlučujućoj meri uticao da Slobodan Milošević povuče neke od onih pogrešnih poteza!


to ga uopšte ne amnestira od odgovornosti ! a što se okružio takvima?! setimo e onog na slovo "V",valjda beše general VRS) koji je ušao (valjda do samog Zadra), a misterioznopogibe negde na KIM, u helikopteru.

Dačić, Tijanić, Hajdin,...sv su to relikti njegovog kadrovanja.
Preporuke:
4
3
34 utorak, 05 februar 2013 19:22
Goran Jevtović
@ da kažem...
to ga uopšte ne amnestira od odgovornosti ! a što se okružio takvima?! setimo e onog na slovo "V",valjda beše general VRS) koji je ušao (valjda do samog Zadra), a misterioznopogibe negde na KIM, u helikopteru.

Nije bilo nikakve misteriozne pogibije u proleće 92' VLADE VUKOVIĆA, general-potpukovnika, u to vreme komandanta 3.Armije sa sedištem u Nišu.
Najsposobnijeg generala u to vreme (Perišić u je bio zamenik, odnosno načelnik štaba).

Tada sam se nalazio na tzv. privremenom radu u garniznu Uroševac, kada je došlo do udesa helikoptera na Brezovici u kojem se nalazio general Vuković sa par pomoćnika (između ostalih poginuo načelnik bezbednosti 3.Armije Ljubiša Petković, pukovnik). Obilazio je jedinice Prištinskog korpusa na prostoru KiM, a udes se dogodio tako što pilot nije na vreme spazio jedan krak žičare na koji je zakačila elisa, na visini od 20-tak metara.
Nije bilo nikakve zavere.

Niko ne amnestira Slobu, a nije se baš okružio sam.
Preporuke:
4
1
35 petak, 08 februar 2013 21:56
Mika Dorćolac
Šta je Dinja hteo da kaže, ni sam nezna. Ipak, ovaj analitički članak ocenjujem kao pokušaj da pisac sam sebe stavi izbad nekih drugih. Dinja, nabija na kolac one koji rade sa DB. Šta to znači, treba li taj naš KGB ukinuti, ko ga drži, ko ga kontroliše? DB je služba bezbednosti. Ona ima svoje zadatke i svoje saradnike u svim novinama, među urednicima. Tako i treba da bude. Ne radi se o kontroli, nego o saradnji sa Državnom bezbednošću. Evo, ja nisan nikada imao pare, pa nisu imali potrebe da me kontrolišu. Oni kontrolišu one koji iskaču, koji su nepoverljivi, elastični, neposlušni, koji rade za onoga ko više plati. Pa, zar tako ne treba. A kako treba? Jedna Jasna, doduše latinicom, pita - za koga radi Beba Popović da li je ovaj članak on naručio? Beba iz svoje Austrije kontroliše DB, radi se ne o DB, nego o parama Dinjo? Odakle Bebi i ostalima pare?To je pitanje, pitanje je pljačke, a ne Cvijanovića ili Manje Vukotića. Tamo gde su pare, tamo ubijaju premije
Preporuke:
3
0
36 subota, 09 februar 2013 01:13
milojko
Ono sto je napisano o Cviji ovde je samo vrh ledenog brega/

Njega u tabloidu optuzuju ne samo da je radio za sluzbu vec i da je odradio Biljanu Plavsic koja je posle poklekla i preska na drugu stranu.

Druga stvar koja se veze za njega je da je bio sluzbin zigolo i da je obradjivao mnoge poput Maje Gojkovic koja je tada bila gradonacelnica Novog Sada
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner